Dekla & BOX NOW – brza dostava na paketomate

Praktična i brza dostava

Nova opcija dostave na Dekla webshopu – BOX NOW paketomati za jednostavniju i praktičnije preuzimanje vaše narudžbe. Bez čekanja dostave, brige da li ćete biti kod kuće i stići preuzeti paket za vrijeme radnog vremena… BOX NOW paketomati omogućavaju najpraktičniji način preuzimanja paketa – na lokaciji koja vama odgovara i u vrijeme koje vam odgovara, dostupno 24/7.

 

Zašto BOX NOW paketomat?

Danas je mnogo toga nepredvidljivo, od radnog vremena do privatnih obaveza, prometa i vremena, ali dostava vaše narudžbe više ne mora biti. BOX NOW paketomati su sigurni i fleksibilni uređaji na kojima pomoću PIN-a možete podignuti svoj paket u bilo koje doba dana jer rade 24/7.

 

Prednosti BOX NOW paketomata:

  • Najveća mreža paketomata na hrvatskom tržištu s preko 800 instaliranih paketomata
  • ECO friendly – BOX NOW paketomati se napajaju solarnim panelima što ih čini samodostatnim i održivim rješenjem a pri plaćanju i preuzimanju ne koriste papir
  • Sigurno i jednostavno preuzimanje paketa koji je zaključan u pretincu kojem pristupate pomoću PIN-a
  • Brza isporuka – u roku od 48 sati, paket je spreman za preuzimanje

 

U nekoliko jednostavnih koraka naručite dostavu putem BOX NOW paketomata

  1. Prilikom kupovine u Dekla web shopu kod odabira dostave odaberite “BOX NOW dostava u paketomat”
  2. Zatim na karti odaberite lokaciju paketomata koji vam odgovara ili u predviđeno polje upišite lokaciju na kojoj želite preuzeti paket
  3. Pratite daljnje upute i dovršite narudžbu
  4. Nakon poslane narudžbe dobit ćete SMS ili e-mail s PIN-om kada vaša pošiljka bude u BOX NOW paketomatu. Upisivanjem  PIN-a na tipkovnicu ormarića otvorit će se vrata pretinca kako biste preuzeli svoj paket.

 

Lokacije BOX NOW paketomata

Provjeri dostupnost paketomata prije narudžbe i osiguraj da tvoj paket stigne na lokaciju koja ti najbolje odgovara bilo blizu kuće, posla ili negdje usput.

Lokacije BOX NOW paketomata provjeri na linku: https://boxnow.hr/locker-finder

 

Plaćanje na BOX NOW paketomatu

Na paketomatu je moguće preuzeti samo unaprijed plaćene pošiljke, plaćanje direktno na paketomatu nije moguće. Opcije plaćanja su internet bankarstvom / transakcijskim računom.

 

Preuzimanje i praćenje paketa

Svoj paket možete preuzeti unutar 96 sati nakon dostave. Paket možete preuzeti bilo kada 24/7 pomoću 6-znamenkastog PIN-a kojeg ste dobili putem SMS-a ili e-maila.

Paket možete pratiti u stvarnom vremenu pomoću broja za praćenje kojeg ste zaprimili na linku: https://boxnow.hr/track

 

Uvjeti

BOX NOW paketomati mogu primiti tri veličine paketa do 20 kg:

  • Mali (V: 8 cm, Š: 45 cm, D: 60 cm)
  • Srednji (V: 17 cm, Š: 45 cm, D: 60 cm)
  • Veliki (V: 36 cm, Š: 45 cm, D: 60 cm)

 

Ako paket kasni ili je paketomat pun dobiti ćeš obavijest putem SMS-a ili e-maila. U slučaju punog paketomata pošiljka će se preusmjeriti u najbliži dostupni paketomat.

 

Ako je paket izgubljen ili oštećen prijavite u par jednostavnih koraka:

Izgubljen paket

  1. Primatelj ima 6 sati tvrditi da paket nije fizički dostavljen u paketomat. Podnesite zahtjev na e-mail adresu podrska@boxnow.hr.
  2. BOX NOW će provesti internu istragu i u roku od 1 kalendarskog mjeseca dati informacije pošiljatelju i primatelju u vezi s ishodom istrage.
  3. Ako se utvrdi da je pošiljka izgubljena tijekom procesa dostave kupac (pošiljatelj) ima pravo na naknadu štete u skladu s Općim uvjetima BOX NOW – za dokazano izgubljene, (kao što su fakture s kupovnom cijenom) ili u nedostatku dokumenata o vrijednosti pošiljke – iznos jednak njezinoj tržišnoj vrijednosti koju utvrđuje BOX NOW na temelju javno dostupnih informacija ali ni u kojem slučaju ne prelazi iznos od 200 € po pošiljci te povrat plaćene cijene poštarine za konkretnu pošiljku.

Oštećen paket

  1. U slučaju da je primatelj primio oštećene artikle, ima pravo podnijeti zahtjev za reklamaciju. Zahtjev za reklamaciju mora biti u pisanom obliku i zaprimljen na adresi: podrska@boxnow.hr u roku od 6 sati od datuma preuzimanja pošiljke. Zahtjevi za reklamaciju moraju biti detaljni i potkrijepljeni dokazima te moraju sadržavati priložene dokaze o ukazanoj šteti (otpremnica, račun o kupnji, slike oštećenog artikla).
  2. U roku od mjesec dana – za domestic pakete i tri mjeseca – za international pakete, BOX NOW će pisanim putem obavijestiti podnositelja zahtjeva o rezultatima pregleda.
  3. U slučaju da BOX NOW prihvati zahtjev za reklamaciju, isplata naknade bit će izvršena u roku od mjesec dana od datuma obavijesti od strane BOX NOW-a kupcu o prihvaćanju reklamacije. Kao oštećene artikle BOX NOW kategorizira robu izvan uporabe i artikle koje kupac ne može koristiti.

U slučaju poteškoća s dostavom ili preuzimanjem paketa možete kontaktirati BOX NOW korisničku podršku na telefon +385 1 7000 900 ili e-mail podrska@boxnow.hr.


Odaberi BOX NOW paketomat i uživaj u jednostavnosti i praktičnosti dostave svoje narudžbe na paketomat. Brzo, jednostavno i sigurno uz dodatnu pogodnosti – besplatna dostava do 31.08.2025.